Βρογχοι επαναληψης

 

 

 

Μια βασικη τεχνικη που χρησιμοποιηται στο προγραμματισμου προκειμενου να επιτευθει επαναληψη μιας αυτοματοποιημενης διαδικασιας ειναι οι βρογχοι επαναληψης.Στη γλωσσα προγραμματισμου C#

εχουμε τεσσεροις βασικους βργχους επαναληψης: while loop,do loop,for loop και foreach loop.

 

while loop: εκταιλει τις εντολες που βρισκονται αναμεσα στα αγγιστρα εως οτου η συνθηκη μεσα στις παρενθεσεις ειναι αληθης.Δηλαδη

while(true)

{

 do instruction 1;

do instruction 2;

}

 

 

 

 

 

 

 Παραδειγμα:

 

using System;

namespace ConsoleApplication1

{

    class Program

    {

        static void Main(string[] args)

        {

            int number = 0;

 

            while(number < 5)

            {

                Console.WriteLine(number);

                number = number + 1;

            }

 

            Console.ReadLine();

        }

    }

}

Εαν εκετελεσται τον κωδικα θα παρεται ως αποτελεσμα τους αριθμους 0,1,2,3,4. Ο λογος που δεν θα παρεται τον αριθμο 5 ειναι διοτι η συνθηκη ελεγχεται πριν εκτελεσθει ο βρογχος οποτε μολις η μεταβλητη number παρει την τιμη 5 ο βρογχος δεν θα ξαναεκτελεσθει

 

do loop: Παρομοιος με τον βρογχο while με τη διαφορα οτι ο κωδικας θα εκετελσθει απαριατητα μια φορα.Αυτο συμβαινει διοτι η ο ελεγχεος της συνθηκης γινεται στο τελος του βρογχου και οχι στην αρχη

Παραδειγμα:

do

{

    Console.WriteLine(number);

    number = number + 1;

} while(number < 5);

 

for Loop: Αυτος ο βρογχος επαναληψης σου επιτρεπει να προσθεσεις ορισμενες ενεργεις στη συνθηκη οπως αρχικοπιηση μεταβλητης και αυξηση της κατα μια σταθερα.Συνηστατε σε περιπτωσεις που εχουμε γνωση για τον αριθμο των επαναληψεων. Παραδειγμα:

 

using System;

namespace ConsoleApplication1

{

    class Program

    {

        static void Main(string[] args)

        {

            int number = 5;

 

            for(int i = 0; i < number; i++)

                Console.WriteLine(i);

 

            Console.ReadLine();

        }

    }

}

 

Foreach loop: Εκετελει ενα προκαθαροσμενο αριθμο επαναληψεων.Στη συνθηκη μπορει να λαβει ως ορισμα arrays και αλλες μεταβλητες.Διαφερει απο τους πορηγουμενους βργχους καθως δεν ελεγχει αν μια συνθηκη ειναι αληθης, αντ' αυτου εκτελειτε με αριθμιτικα κρητιρια. Ακολουθει παραδειγμα με δειγμα εξοδου. Συνηστατε να το εκτελεσεται καθως και να πειραμαστιστηται αλλαζοντας τους αριθμους για βαθυτερη κατανοηση του βρογχου επαναληψης.

class ForEachTest

{

    static void Main(string[] args)

    {

        int[] fibarray = new int[] { 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13 };

        foreach (int element in fibarray)

        {

            System.Console.WriteLine(element);

        }

        System.Console.WriteLine();

 

 

        // Compare the previous loop to a similar for loop.

        for (int i = 0; i < fibarray.Length; i++)

        {

            System.Console.WriteLine(fibarray[i]);

        }

        System.Console.WriteLine();

 

 

        // You can maintain a count of the elements in the collection.

        int count = 0;

        foreach (int element in fibarray)

        {

            count += 1;

            System.Console.WriteLine("Element #{0}: {1}", count, element);

        }

        System.Console.WriteLine("Number of elements in the array: {0}", count);

    }

    // Output:

    // 0

    // 1

    // 1

    // 2

    // 3

    // 5

    // 8

    // 13

 

    // 0

    // 1

    // 1

    // 2

    // 3

    // 5

    // 8

    // 13

 

    // Element #1: 0

    // Element #2: 1

    // Element #3: 1

    // Element #4: 2

    // Element #5: 3

    // Element #6: 5

    // Element #7: 8

    // Element #8: 13

    // Number of elements in the array: 8

}

Tags: LESSON1

Views: 156

Attachments:

Replies to This Discussion

καλησπερα σας.Αν θελουμε να αρχικοποιησουμε τα στοιχεια ενως πίνακα ποιον βργχο να επιλεξούμε?

Μπορεις να χρησιμοποιησεις οποιο βρογχο θες. Αλλα ο βρογχος for ειναι ο πιο ευκολος τροπος.

RSS

Report

Win at School

Commercial Policy

If you are representing a commercial entity, please see the specific guidelines on your participation.

Badge

Loading…

Follow

Awards:

© 2024   Created by Steve Hargadon.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service